Så jäkla tröttsamt

Jag bestämde mig för att le mot världen och försöka bli av med mitt negativa tänkande, och vad får jag tillbaka av världen? En magsjuka från helvete och när jag knappt återhämtat mig, åker jag på en förkylning. Igen. Hela min kropp värker och inte mycket passerar genom halsen smärtfritt.

Inatt vaknade Elias vid 03, och jag själv hade lagt mig vid 24 efter att ha slumrat lite i soffan. Under dessa tre timmar sov jag skitdåligt då halsen gjorde så grymt ont, och sen tyckte den lille skiten att han kunde vara vaken till 05, då han till slut somnade på sin pappas mage. 8.30 vaknade han sen idag och sover nu igen, förhoppningsvis hela natten. Jag har med andra ord inte sovit mycket, men vad ska man göra? Lyckades i alla fall hitta bollhavsbollar till Elias inne på Toys R Us, och en liten extra boll som han kan kasta runt med.

Nu ska jag se om jag inte kan beställa säsong 7 av Frasier, och titta lite på säsong 6 som jag har här hemma :o Sen ska jag banne mig försöka sova :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0