Sjukling

Igår mådde jag illa större delen av dagen, det var så jäkla jobbigt. Och som vanligt när man mår illa, så är det första man får höra "Du kanske är gravid". Pfft. Vid 17 gick det inte längre, då var vi på Race House. In på toa och magen vändes ut och in. Efter mycket om och men (och ett stopp mitt på motorvägen) så kom jag hem. Karln fick köra och lämna Elias hos mamma, för jag var inte i nåt tillstånd att ta hand om honom. Arh, det var så jäkla hemskt! Fy fan vad dåligt jag mådde.

Imorse fick jag i mig en macka hemma hos mamma, och ett par toabesök följde på det. Broren kom och hjälpte mig med Elias strax efter lunch, och då fick jag sovit i 2 timmar. Han kom med blåbär, skorpor och grönt te som jag nu ska sitta och mumsa i mig :) Supersnäll är han! ♥

Nu blir det fika innan mina ögon trillar ihop, jag är fortfarande helt slut :/


Älskade finis ♥


Kommentarer
Postat av: kornelia - mamma till Nea

Ja, man längtar bara tills det släpper.

Nea sover en gång om dagen och då får hon inte somna innan 12. Helst ska hon sova två timmar då men ibland blir det 1,5 eller mindre. Sen blir det sängen någon gång mellan 19-20 sen upp ca 8.

Kram och krya på dig!

2011-10-21 @ 12:18:43
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0