Skönt att vakna tidigt

Igårkväll somnade Elias inte förrän strax efter 21, för hans pappa kom hem när han först höll på att somna och då blev han helt överlycklig och skulle/kunde/ville inte sova :p När jag sen låg i sovrummet med honom, så kände jag själv hur jävla trött jag var, så jag gav upp och somnade jag också. När jag kollade på klockan var den 21.24. Jag vaknade 02 av att jag inte kunde producera saliv, och för att näsan hade täppts igen med torkat snor. Så jävla mysigt. Fick gå upp och snyta mig och dricka, och sen sov jag ända till 08.30 då Elias vaknade. Han somnade i vår säng igår och där fick han ligga, men fy fan vad han tar plats! Vid nåt tillfälle vaknade jag av att hans huvud låg under min kudde, och fötterna hade han använt för att trycka bort sin pappa allra längst ut på sängkanten, haha.

Eftersom jag sov i närmare 11h så var jag på bra humör när vi gick upp och Elias fick frulle, sen begav jag mig ut. När jag kom hem igen var klockan inte ens 12, och jag hade redan hunnit med banken, varit inne på Vägledningscentrum där mitt hopp tändes lite, åkt till Mobilia och köpt mössa och vantar till Elias, och köpt lite grejer på Lidl. Då kändes det bra vill jag lova. Ovanligt att jag är så flitig :p

Nu sover lille fisen, för han har inte sovit så mycket idag. Han har haft skoj med min bror som var här och skulle hjälpa mig med lite händighetsgrejer,  men som ändå inte blev gjort. Jag själv ska bara ta det lugnt, äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0