Trött

07.38 vaknade Elias och jag själv var helt färdig. Inatt ska jag jobba men mina behov är som vanligt inte viktiga, och därför är jag uppe med Elias medans en annan lat jävel fortfarande ligger och sover, istället för att erbjuda mig lite sömn. Sömn kommer jag inte få förrän tidigast 20 ikväll och jag ska upp 01. Vi får se. Mitt humör börjar som vanligt på botten, det känns bra.

Ska se om jag inte kan komma iväg och uträtta lite ärenden på egen hand idag, så slipper jag vänta tills klockan blir sen eftermiddag. Nu ska jag i alla fall äta upp de sista äggen och överlämna hungerproblemet åt nån annan. Man orkade tydligen inte köpa fler igår.

Tur att Elias är så förbannat söt i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0