Fredag

Idag begav jag och Elias oss hem till mormor, morfar och moster för lite kvalitetstid. Elias tog sig en liten tupplur vid 13, som inte ens varade i en timme, sen slocknade han inte förrän efter halva Idol, i min famn.
Jag och Mia tog med oss Elias och Milton bort till en av lekplatserna medans mamma och pappa hämtade mat, och där fick lilleman gungat en del, och så blev det premiäråk i rutchbanan (jobbigt ord att stava?) för Elias, i sin mosters knä. Dock uppskattade nog hon det aningen mer än Elias, men det berodde nog till stor del för att han var trött.
Envisheten går ju i släkten, så inte skulle han sova. Man kan ju liksom missa nåt.

Förkylningen har nu lämnat halsen och jag trodde ett litet tag att det inte skulle bli mer än så, men nu känns det som att nån har stoppat bomull bakom bihålorna och smaken på saker och ting, börjar avta. Hoppas att det inte blir värre igen, för jag måste jobba. Jag tror att jag behövde ta igen en hel del sömn också, för tusan vad jag har sovit och gud vad skönt att få sova i mer än 3 timmar. Två nätters sömn har jag framför mig innan jag ska iväg och tjäna pengar igen.

Imorgon väntar kalas på kvällen, Elias kusin blir 9. Eller 10. Ser inte fram emot det sådär jättemycket pga en hel del anledningar, men Elias är poppis och saknad, och jag kan alltid kränga god mat :p

Nu ska jag kika färdigt på Sex and the city-filmen och dricka ett glas c-vitamin :o


Ungen växer snabbt ur sina byxor :s


Kolla minen, och kolla håret :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0