Hur längesen var det inte?

Ja det var ett bra tag sen jag skrev in här. Det händer för mycket för att bloggen är det jag ska tänka på. Elias sov hos sin mormor för första gången i måndags. Mamma har köpt en säng till honom och den som led mest var nog jag, haha :p Igår fick vi lite tid ihop på babysimmet och på morgonen. Sen somnade han efter simningen och åkte med sin pappa till farmor där de även spenderat denna natten. Jag är så illa tvungen för jag måste ha sömn. Förra veckan var ett rent helvete på jobb, så trött jag var. Efter 04.30-rasten är jag också sådär dödligt trött, men jag försöker föra in positiva tankar istället och sen vaknar jag till liv.

Privat händer det en himla massa också, men det ska nog sluta bra det också. Eller hur man nu ser på det.
Nu ska jag njuta av ensamheten till ett avsnitt Two and a half men, och sen sova ett par timmar innan mannen i mitt liv, kommer hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0