Ny vecka, nya tag

Igårkväll efter att ha skrapat ihop ett par timmars sömn, vaknade jag med världens tjockaste hals. Jag kunde knappt prata, och det var helt slemmigt och jävligt :s Så har det varit hela natten på jobb, förutom att jag fortfarande inte verkar ha kraft nog till att hålla på att lyfta en massa paket, så jag blev helt snurrig. R var snäll som vanligt, så vi bytte plats och det blev lite lättare.

Elias kom i fredags på att han kunde gå. Han stod och gungade på benen när jag höll honom, och sen slängde han fram det ena benet framför det andra, totalt ostabilt och inte alls koordinerat, men fram kom han i alla fall. Nu vill han inte göra annat än att stå. Han är helt galet bestämd av sig och vill absolut inte sitta nånstans där han känner sig utanför eller inte kan utforska tillräckligt. De senaste dagarna har han varit fruktansvärt gnällig igen, och det kanske är dags för nästa tand. Jag ser inget, men man vet ju aldrig. Det kan ju inte enbart vara som han är uttråkad? :o

Nu ligger min lille korv och sover i alla fall, och när han sen har vaknat så ska vi ta oss iväg till lekplatsen, och sen vidare till Ica. Hoppas bara att det inte börjar regna :s


Min fina, fina unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0