Framåt?

Nu kan jag officiellt säga att jag pluggar igen, det är dags att göra nåt med Samhällskunskap A som alltid kastar sitt IG i mitt ansikte, men no more! Läser den på distans vilket passar mig ypperligt. Sedan får vi se vad hösten har att erbjuda. Sitter och letar så många utbildningar jag bara kan, inom det område jag är intresserad av, så förhoppningsvis kommer jag in på i alla fall en av dom :o

Går här hemma och väntar på att dom ska ringa och säga att mina glasögon är klara. Gjorde en ögonlaseroperation för två år sen ganska exakt 2 år sedan, men under ett tag nu har jag märkt att högra ögat ser sämre, och mycket riktigt är mitt brytningsfel tillbaka. Vansinnigt irriterande, speciellt eftersom jag blev tillsagd att jag med åren kunde behöva läsglasögon, men vafan.. Det är iofs mest då jag känner att de behövs nu, men så gammal är jag ju inte. Skitsamma, de är så välkomna så.

Mer än så händer det inte just nu :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0