Real Wild Child

Är det inte en oskriven regel att om du kommer hem till någon annan, så rotar man inte igenom dennes hem? Inte ens om man varit tillsammans innan. Eller ens om man är tillsammans och bor ihop går man och rotar igenom privata saker så som dagbok eller vad fan som helst. Jag är så trött på detta. Orkar inte mer men vet fan inte vad jag ska göra heller.

Glasögonen var jag och hämtade i måndags, känns skönt att kunna se ordentligt igen. Elias är ju mäkta fascinerad över dom så jag undrar hur lång tid det tar innan de går sönder :/

Nästa vecka ska jag gå på lägenhetsvisning och jag kan inte hjälpa att jag hoppas att den är helt okej och att den blir min. Är inte så kräsen; en 3a vart som helst förutom på Rosengård, med billig hyra. So far so good. Vi håller tummarna helt enkelt :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0